Regulamin sklepu

1. Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o:

Klientach należy przez to rozumieć osobę fizyczną, która ukończyła 13. rok życia, przy czym w przypadku
nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, do zawierania wszelkich umów z Kaiteki.pl wymagana
jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna
niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która składa
Zamówienia (w tym również Konsument).
 
Konsumencie należy przez to rozumieć osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
 
Regulaminie należy przez to rozumieć niniejszy Regulamin sprzedaży.
 
Sile Wyższej należy przez to rozumieć zdarzenie zewnętrzne, niezależne od Stron, nieoczekiwane oraz
niemożliwe do uniknięcia lub zapobieżenia mu (np. strajki, wojny, rozruchy, zamieszki społeczne,
kataklizmy naturalne).
 
Sklepie internetowym cafeslodziak.pl lub Sklepie lub Sklepie internetowym należy przez to rozumieć serwis
internetowy dostępny pod adresem www.cafeslodziak.pl, za pośrednictwem którego Klient może kupić
Towary.
 
Stronie lub stronach należy przez to rozumieć Sprzedawcę i Klienta.
 
Towarze należy przez to rozumieć – rzecz ruchoma, której dotyczy Umowa sprzedaży zawierana
między Sprzedawcą a Klientem.
 
Sprzedawcy należy przez to rozumieć Tel-Kam Kamil Woźniak, będącą właścicielem Sklepu i prowadzącą
działalność gospodarczą pod adresem Księżycowa 8, 05-200 Zagościniec‎, NIP: 1251118455, REGON: 140059536
 
Umowę sprzedaży należy przez to rozumieć umowę sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu
cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania
się na odległość.
 
Zamówieniu należy przez to rozumieć oświadczenie woli Klienta ujawniającego wolę Klienta,
zmierzające w sposób bezpośredni do zawarcia Umowy sprzedaży Towarów na odległość za
pośrednictwem Sklepu Internetowego.

2. Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedaży przez Sprzedawcę przy wykorzystaniu środków
porozumiewania się na odległość, a także korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego
cafeslodziak.pl, dostępnego pod adresem www.cafeslodziak.pl

3. Sklep Internetowy cafeslodziak.pl, działający pod adresem www.cafeslodziak.pl.pl prowadzony jest przez
Tel-Kam Kamil Woźniak, będącą właścicielem Sklepu i prowadzącą działalność gospodarczą pod adresem
Księżycowa 8, 05-200 Zagościniec‎, NIP: 1251118455, REGON: 140059536

4. Klient jest zobowiązany do przestrzegania postanowień Regulaminu.

5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie oraz nieodpłatnie za
pośrednictwem odesłania internetowego (tj. linku) zamieszczonego na stronie głównej serwisu https:/
/cafeslodziak.pl/regulamin oraz sporządzić jego wydruk.

6. Informacje o Towarach podane w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i
użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu
cywilnego.

7. Informacja o cenie podawana na stronie www.cafeslodziakma charakter wiążący od momentu
otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w treści art. III ust. 4 Regulaminu. Cena
ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do
poszczególnych Towarów.


2. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego cafeslodziak.pl

1. Rejestracja w ramach Sklepu Internetowego cafelodziak.pl następuje poprzez wypełnienie i
zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron serwisu Sklepu.
2. Sprzedawca nie jest dostawcą usługi internetu ani dostawcą innych publicznie dostępnych usług
telekomunikacyjnych w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Klient powinien we własnym
zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, za pomocą
którego możliwe jest dokonanie Zamówienia.
3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a. korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób niezakłócający jego funkcjonowanie,
w szczególności poprzez użycie właściwego oprogramowania lub urządzeń,
b. korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w
danym zakresie zwyczajami,
c. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa,
d. korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów
oraz dla Sprzedawcy, z poszanowaniem ich dóbr osobistych (w tym prawa do prywatności) i wszelkich
przysługujących im praw,
e. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego cafeslodziak.pl jedynie
w zakresie własnego użytku osobistego. Wykorzystywanie treści w innym zakresie jest dopuszczalne
wyłącznie na podstawie wyraźnej zgody udzielonej przez uprawnioną osobę.
4. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za czynności wykonane przez siebie w ramach Sklepu
Internetowego podczas dokonywania Zamówienia.
5. Klient jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o każdym przypadku naruszenia
jego praw, jak również o jakimkolwiek przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym
Regulaminie.
6. Sprzedawca ma prawo pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego oraz
dokonywania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta
niniejszego Regulaminu, a w szczególności gdy Klient:
a. podał dane wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
b. dopuści się naruszenia dóbr osobistych,
c. dopuści się zachowań niezgodnych z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami prawa,
d. narusza dobre obyczaje kupieckie i zasady współżycia społecznego np. poprzez kilkakrotne
dokonywanie Zamówień i ich kilkakrotne nieodbieranie, pod warunkiem że powyższe postanowienie
nie jest sprzeczne z prawami Konsumenta i nie stanowi przypadków, o których mowa w treści
Rozdziału III-VII niniejszego Regulaminu.
7. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego cafeslodziak.pl na
podstawie postanowień art. II ust. 7 Regulaminu, nie może dokonać powtórnych Zamówień bez
uprzedniej zgody Sprzedawcy.

3. Zawarcie Umowy sprzedaży poprzez Sklep Internetowy

1. Klient może kupić (tj. zawrzeć Umowę sprzedaży Towarów na odległość) za pośrednictwem Sklepu
Internetowego wybrane Towary. Umowa sprzedaży Towarów zostanie zawarta wraz z otrzymaniem
przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w art. III ust. 4 Regulaminu.
2. W celu zawarcia Umowy sprzedaży Towaru na odległość poprzez Sklep Internetowy cafeslodziak.pl
należy wejść na stronę internetową www.cafeslodziak.pl.pl, a następnie dokonać wyboru Towaru i złożyć
Zamówienie ze wskazaniem miejsca dostawy Towaru, podejmując kolejne czynności w oparciu o
wyświetlane komunikaty lub informacje.
3. Złożenie skutecznego Zamówienia możliwe są po akceptacji niniejszego Regulaminu.
4. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomości e-mail będącą potwierdzeniem Zamówienia
do Sklepu, potwierdzającą wszystkie istotne elementy Zamówienia. E-mail ten może być poprzedzony
próbą telefonicznego potwierdzenia Zamówienia. W przypadku, gdy w ciągu trzech dni roboczych od
dnia wpłynięcia Zamówienia, nie będzie możliwe nawiązanie połączenia telefonicznego z Klientem,
Zamówienie może zostać anulowane.
5. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
6. Dostawa Towaru dokonywana jest w zależności od wyboru Klienta za pośrednictwem podmiotu
świadczącego usługi kurierskie.
7. Klient ma możliwość uiszczenia ceny w przypadku Umowy sprzedaży Towaru przelewem
bankowym przy płatności z góry.
8. Zamówienie Towaru zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie po zawarciu Umowy
sprzedaży.
9. W przypadku złożenia Zamówienia dostawa Towaru zostanie zrealizowana nie później niż w
terminie czterech dni roboczych licząc od dnia, w którym została zawarta Umowa sprzedaży,
o ile przy Towarze nie zaznaczono inaczej.
10. Koszty dostawy zostaną wyraźnie wskazane podczas procesu składania Zamówienia.
11. Koszty dostawy ponosi Klient.
12. Deklarowany termin doręczeń przesyłek Towaru to 1-3 dni robocze, licząc od dnia nadania.
13. Informacja o dostępności Towaru jest zapewniana każdorazowo przy danym Towarze na stronie
Sklepu Internetowego.
14. W celu realizacji Zamówienia, Klient jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych
umożliwiających ich realizację, tj. imienia i nazwiska, adresu (ulica, numer domu, miejscowość
wraz z kodem pocztowym), numeru telefonu kontaktowego lub innych danych wskazanych przez
Sprzedawcę za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
15. Zamówione Towary mogą zostać dostarczone przez Sprzedawcę jedynie pod wskazany przez
Klienta adres znajdujący się na terenie Polski.
16. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, Klient powinien sprawdzić przesyłkę i w
przypadku stwierdzenia: uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, niekompletności przesyłki,
niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia, Klient jest uprawniony do odmowy
przyjęcia przesyłki. W takim przypadku Klient powinien niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o
zaistniałej sytuacji w celu przygotowania nowej dostawy.

4. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy

1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania
przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 (słownie: czternastu) dni.
2. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie
oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na adres: Tel-Kam Kamil Woźniak, ul. Księżycowa 8, 05-200 Zagościniec‎ lub na adres e-mail: [email protected]
3. Wskazany w art. IV ust. 1 termin 14-dniowy liczony jest od dnia, w którym nastąpiło wydanie
Konsumentowi Towaru.
4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest
uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony
świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym (chyba że zmiana była konieczna w granicach
zwykłego zarządu), tj. w okresie liczonym od dnia wydania Konsumentowi Towaru nie może dojść do:
a. mechanicznego uszkodzenia Towaru (w szczególności: obicie, pęknięcie, zalanie), chyba że
powyższe nastąpiło w wyniku niezgodności Towaru z umową w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca
2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U.
Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.);
b. wystąpienia braku jakiegokolwiek z tych elementów Towaru, które stanowią jego integralną
część w znaczeniu technologicznym lub funkcjonalnym, chyba że powyższe nastąpiło w wyniku
niezgodności Towaru z umową w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z
późn. zm.).
5. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie
czternastu (14) dni.
6. Zwracany przez Konsumenta Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Towar
powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami
wydanymi przy jego sprzedaży na adres: : Tel-Kam Kamil Woźniak, ul. Księżycowa 8, 05-200 Zagościniec
7. Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Konsument.
8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w następujących przypadkach: dotyczących nagrań
audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu
przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń, za które cena lub
wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach
określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego
osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot
ulega szybkiemu zepsuciu.


5. Postępowanie reklamacyjne

1. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za niezgodność z umową sprzedaży Towaru
zakupionego przez tego Konsumenta, w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o
szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141,poz. 1176 z późn. zm.).
2. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie
ogranicza uprawnień Konsumenta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o
takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie
niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. Nr 22, poz.271 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o
szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141,
poz. 1176 ze zm.).
3. Brak wykonania świadczenia niepieniężnego z powodu wystąpienia Siły Wyższej nie stanowi
podstawy dla wysuwania roszczeń odszkodowawczych, chyba że Strona, której Siła Wyższa dotyczy,
zaniedbała obowiązek natychmiastowego, po uzyskaniu stosownych możliwości, zawiadomienia
drugiej Strony o wystąpieniu takich okoliczności.
4. Dodatkowych informacji o sposobie odsyłania reklamowanego Towaru i składaniu reklamacji
udziela Dział Obsługi Klienta pod numerem telefonu wskazanym na stronie www.cafeslodziak.pl
5.Opis procedury reklamacji:
a) Konsument może zgłosić reklamację dotyczącą Towaru, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu wskazanym na stronie www.cafeslodziak.pl lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
b) W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać dane identyfikacyjne Konsumenta, opis wady oraz preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji.
c) Po zgłoszeniu reklamacji Sprzedawca może poprosić Konsumenta o odesłanie reklamowanego Towaru na adres wskazany przez Sprzedawcę.
d) Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania oraz poinformowania Konsumenta o podjętej decyzji.


6. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu

1. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w
takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym
terminie nieprawidłowości jakie zostały zgłoszone przez Klientów.
2. Uprawnienie w zakresie złożenia reklamacji, o którym mowa w treści niniejszego rozdziału
przysługuje Klientowi tylko i wyłącznie w zakresie nieprawidłowości, usterek lub przerw w
funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego cafeslodziak.pl.
3. W trakcie korzystania ze Sklepu, Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę
o wszelkich nieprawidłowościach, usterkach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu
Internetowego oraz o niewłaściwej jakości usług Sklepu.
4. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres:
Tel-Kam Kamil Woźniak, ul.Księżycowa 8, 05-200 Zagościniec
5. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie jednego miesiąca licząc od dnia,
w którym doszło do nieprawidłowości w funkcjonowaniu Sklepu. Reklamację złożoną po upływie
terminu określonego w zdaniu pierwszym, pozostawia się bez rozpoznania, o czym Sprzedawca
niezwłocznie powiadamia Klienta.
6. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty
złożenia.
7. Za datę złożenia reklamacji uznaje się datę wpływu reklamacji do Sprzedawcy.
8. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę
wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
9. O wynikach rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta.

7. Inne postanowienia

1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne
występujące w sprzęcie komputerowym, urządzeniu końcowym, systemie teleinformatycznym oraz
infrastrukturze telekomunikacyjnej, z którego korzysta Klient, a które uniemożliwiają Klientowi
poprawne korzystanie ze Sklepu Internetowego cafeslodziak.pl.
2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za: utratę przez Klienta danych spowodowaną awarią
sprzętu, systemu lub też innymi okolicznościami z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedawcy, skutki
korzystania ze Sklepu Internetowego cafeslodziak.pl przez Klienta w sposób sprzeczny z obowiązującym
prawem, postanowieniami Regulaminu lub przyjętymi w tym zakresie zwyczajami, szybkość przesyłu
danych i związane z tym ograniczenia, stanowiące skutek zaistnienia okoliczności m.in. o charakterze
technicznym i technologicznym oraz infrastrukturalnym.
3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność Sklepu powodu Siły Wyższej, a także
działań lub zaniechań Klienta oraz osób trzecich, za których działania lub zaniechania Klient ponosi
odpowiedzialność.
4. Sprzedawca zastrzega sobie ponadto możliwość zawieszenia lub zakończenia świadczenia usług
w Sklepie, w szczególności z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy
technicznej, w przypadku gdy nie naruszy to praw Klienta.


8. Postępowanie sądowe

1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest
Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów
Kodeksu postępowania cywilnego.
2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest
Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.


9. Postanowienia przejściowe i końcowe

1. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem
za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień
Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa
celom nieważnego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu.
2. Umowa sprzedaży Towarów może być zawarta tylko i wyłącznie w języku polskim. W sprawach
nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy
z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze
zm.) oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (tj. Dz.U. 2006, Nr
90, poz. 631 ze zm.).
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie.
Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu wyraźnego ich wskazania i umieszczenia na stronie
internetowej Sklepu. Zamówienia są realizowane zgodnie z treścią Regulaminu umieszczoną na
stronie internetowej https://cafeslodziak.pl/regulamin w chwili złożenia Zamówienia.
4. Aktualny Regulamin jest publikowany na stronie internetowej Sklepu http://cafeslodziak.pl/regulamin
oraz dostarczany nieodpłatnie Klientowi (drogą elektroniczną) na każde jego żądanie.